Back från träningen.

Gött som fan. 75 minuter skivstångs pass, de satt fint. 
Nöjd är jag att jag tog mig dit, höll på att säcka ihop i soffan! Jag har aldrig varit på skivstångspass innan, men det får nog bli mitt nya favvo pass ihop med cirkelfys. Visst dans, arobics och step är roligare men de är inte lika jobbiga. Cirkelfys och skitvstång känner man sig helt slut efter, riktigt genomkörd. 
Tror det gick extra bra idag me för att jag hade mitt nya PEAK träningslinne..... Det gör ju det hela ännu roligare.  

Känner mig peppad att köra igång med träningen igen, tror jag nästan är 100 % frisk! Bara lite hosta, men den kan man ju inte vänta ut.
I morgon blir det långpromenad och ett konditionspass, om jag inte ska iväg och flyga såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0