1 år sen idag!

Idag är det 1 år sen jag börjad min Cabin Crew utbildning nere på Cypern.

Jag hur känns det egentligen? Hur bra som hellst, är så glad att jag åkte och gav det en chans förra året.
Vilket år jag haft som flygvärdinna, jag har hittat mitt yrke!
Det känns bra att jag började jobba för ett charterbolag och få gå den hårda vägen.
Kart det finns "hårdare" "strängare" bolag, men Eurocypria där jag började var bra, riktigt bra.
Väldigt seriös utbildning och de var hårda med säkerheten, precis så som det ska vara.
Man har hört så mycket historier om alla möjliga bolag med deras säkerhet och man kan ju aldrig veta!

Det hade varit super kul att åka ner till Kreta och köra en säsong till.

Och jag har kollat mig för så att jag skulle kunna göra det. Men det känns lite som att gå tillbaka i tiden.
Jag trivs så bra här hemma i Sverige nu och jag har ju precis fått en lägenhet på St Eriksplan.
(Första hands kontrakt, flyttar in 1 Maj.)
Och det blir ju aldrig som man tänkt sig, man skulle ha så höga förväntningar.

Så Tack men Nej Tack, no more Eurocypria....
:(  Buuuuuuuh :(
Känns sjukt jobbigt att t.o.m skriva.
Den 16 Mars kommer Cyprioterna (The Man) hit till Sverige, jag får gå och snacka med dem.
De ska ha rekrytering för nya Cabin Crews för säsongen 2009.

Så underbart att bara tänka tillbaka på hur lyckligt lottad man är! Bara att ha möjlighet att göra vad man vill när man vill, bara tänka på sig själv.
Ta för er av livet.
Bättre att ånga något man gjort än något man aldrig gjorde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0