Var är solen??

I brist på solen och därmed min enerig har jag inte ens gått utanför dörren idag!
Har inte haft lust eller ork att göra någpt nämvärt!
Dagens enda stora projekt har varit att sortera mina smycken, tog visserligen nästan 2 h och jag upptäckte att jag hade massa snygga oanvända. Blir nästan som att shoppa på nytt. :)
Upptäckte även att mina favvo örhängen, (ett par änglavingar) att den ena saknas! :( Tror ju inte direkt att det fortfarande finns på marknaden..... men får väl ge mig ut på span någon dag!

Nu väntar jag på att klockan ska bli 17 och mitt gym pass ska börja. Blir skivstång idag, precis som igår.
I kväll blir det kanske lite partaj???? vi får se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0