Ska man vara duktig idag???

Ända sen jag flyttade in i min lägenhet, 1 månad i morgon vill säga, har jag funderat på en sak.
Jag har fortfarande inte tagit tag i de, hoppas på att det ska göra sig självt. Men det gör ju inte de.
Nämligen putsa fönstrena!!!!! Det är verkligen inte min grej, jag avskyr de.

Nu i helgen när jag var hemma hos familjen och hälsade på var fönsterputsare där och putsade alla fönstrena. Tänk att ha det som jobb!!!! suck säger jag bara. Men återigen blev jag ju påmind om mina skitiga fönster hemma.
Jag har ju visserligen bara 3 så det skulle gå fort, men jag vet inte asså.....

En annan dag kanske???
Om inte du vill komma och putsa då förstås..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0