Moster på heltid idag...

Idag var lilla Moa hemma med mig. Man kan ju inte gå till dagis på sin födelsedag, speciellt inte när moster är hemma på besök.
Jag har nog aldrig hunnit med så mycket på en dag i hela mitt liv!!!
Leka med docker, gå med dockvagnen, leka i sandlådan, gunga, cyckla, laga mat på leksakspisen, stryka, äta frukost, mellanmål och lunch, ut och gå 3 gånger, m.m.
Listan kan göras gigantiskt lång idag.
 
Här har vi picknick i båten.

Leker vi i sandlådan.

"Lilla" Present bordet.....

I morgon ska Moa tillbaka till dagis och jag ska åka upp till Stockholm igen.
Längtar upp ganska mycket, fast det är väldigt skönt att vara här hemma lite me ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0