Hög nivå!

Idag hade jag tänkt inviga mitt kök, har bara bott i min lägenhet i 5 vecker?!?
Och der är verligen på hög invå jag gör de, Stuvade makaroner! Det är så sjukt svårt att få perfekta stuvade makaroner! Har ni lyckats? Vet ni var hemligheten är??? Tell me i så fall.

Jag brände mjölken på första försöket innan makaronerna ens kommit i, nu få vi se hur det går?
Bra hoppas jag.

I morgon ska jag städa i mina kökskåp och organisera så jag hittar lättare, kanske blir roligare att laga mat då. Blev lixom bara att vi satte in allt där det fanns plats när jag flyttade, det var så sjukt mycket saker......
Men nu ska det bli ordning och reda här i hemmet. :) wiii.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ropa på mig nästa gång du lagar stuvade makaroner så kommer ja i full fart :) hihi

2009-06-16 @ 06:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0