Dagens uppdrag: -gör något kreativt.

På spaning med Eleni!!!!

Ok, vad ska jag hitta på?
Klockan var efter fyra och jag hade hunnit med mer än vad man förväntar sig på en hel dag:
-Jobbat, tränat, ätit, läst, suttit vid datan, varit ute och gått, kollat tv och tagit en powernap m.m.
Fick då i uppdrag att göra något kreativt, aha och vad ska de vara???
Kom på en kanon idé, foto alla dessa underbart färglada hus här i Gällivare. :)
Vilken strålande idé va, snacka om att ha lite att göra.
Men man blir så fasinerad över färgvalet på alla dessa hus så jag var verkligen tvungen, här är lite av resultatet, tyvärr framgår inte färgen till 100%.
  
Kolla vilka läckra färger på denna gatan! Vilket hus väljer du? Minto, gult är fult eller bluemoon?

                   
Eller kanske i detta: Blå, blåare blåast.       Här har vi grått är flått, med senaps-
Kolla balkongerna??? What?                        huset i bakgrunden.


Så här ser det lilla köpcentrumet ut vid torget! Fint va?


Det mest kreativa och coola jag hittade var denna underbara pastell färgade bänken!
Läcker va.

Är det lika färglatt där du bor?
Har herr Borgmästare varit där me och gått lös på färgerna i en tappert försök att sätta lite färg på staden?
Det enda jag undrar är blev du nöjd med färgvalet???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0