Medelgympa på Friskis.

Sitter och sörplar på min underbart goda Protienshake, har precis kommit hem från friskis & Svettis. 
Idag blev det Medelgympa, men det var ändå lite roligare idag eftersom jag fick med mig en träningskompis. 
Som förövrigt också bloggar:
http://bloggar.vulkanmedia.se/kalender2009/

Vi kämpade glatt oss igenom hela passet och ska kämpa på i morgon igen! Lite små jobbigt var det så klart, men det ska de ju vara. Om några veckor kommer medlegympan vara en piece of cake, då kommer jag köra minst 3 pass på raken!!!
Beach 09 here i come!!!

TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA

       =Tränings Polare!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0