Tycker synd om mig själv! Bronkit lixom...

Eftersom jag har dålig erfarenhet av läkare, tandläkare ja, name it! Gillar de inte alls, så behövdes det ganska mycket övertalning för att jag skulle ta mig till läkarn idag!
Men det var ändå tur att jag gick dit, har fått min diagnos: 

Akut Bronkit:  (luftrörskatarr) är ett vanligt sjukdomstillstånd som behandlas ofta med antibiotika. Den ger hosta och hör vanligen ihop med en förkylning. Vid akut bronkit har luftrören och bronkerna plötsligt blivit inflammerade. Detta orsakas av virus och/eller bakterier, och i sällsynta fall av damm, luftföroreningar med mera.

Kändes la sådär att höra, men ändå skönt. 
Hoppas nu på att bli frisk så fort som möjligt så jag kan hård träna och jobba! 
Känns sjukt jobbigt att stryka mig från alla mina favvo pass denna veckan!
Dans, core, cirkelfys och yoga! Suck. Aldrig får man vara riktigt glad. 
WHY????


PS: Är lite glad i alla fall, de ringde från mitt gammla jobb. Ska jobba lite extra där, BRAVO! Ska bli kul, har saknat de lite. Så sköna människor där.

Ska inhalera Bricanyl och sörpla mollipect på heltid nu.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-24 @ 00:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0