Tjockisar, vidriga bard och för lite mobbing!!!

Efter en tevlig middag på Old Duck in med crewn (helt otroligt, vi är 6 st som är lediga här!!) var det dags för kvällens höjdpunkt. MELODIFESTIVALEN, jag gillar detta!!! Åhh så spännande.
Ja hur ska man utvärdera kvällens bidrag? Humm, ganska bra, endel av dem i alla fall. Vissa av dem kan jag ju absolut inte förstå mig på, men men, det är ju jag!
Helt klart bäst va Sofia, hur glad blev man inte av den låten? Jag sms röstade på henne. :) Det kan vara för att hon sjöng på Grekiska och hela stämningen var underbar! En riktigt Backflash, från Grektiden!
Härligt att juryn röstade fram henne. =) 

Annars gillar jag ju självklart E.M.D, mest för att Danny är så snygg!  Ohh my Gooood! jag säger bara lyllo hans tjej!
See Thello megalo!!!!

Kvällens roligaste kommentarer:
  • Är hon inte lite väl tjock för att bara vara 16 år?
  • Det är för lite mobbing nu för tiden, det är därför vi blir tjockare!!! 
Kanske sant?? Inte vet jag. haha. 

Ska snart försöka sova lite, efter jag läst ut min bok (näringslära, av Fredrik Paulùns). Superbra.
I morgon ska jag iväg och flyga igen... =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0