Tisdags planering.

Tisdagar är inte direkt min favvo dag på veckan, känns som den minst roliga dagen. 
Måndagara är ju starten på en ny vecka.
Tisdagar bara finns.
Onsdagen är mitten på jobb veckan för de festa, "lill lördag"
Torsdagar dagen då allt bara flyter på.
Fredagar, då blir det helg, utgång m.m.?
Lördagar och söndagar helg. 

Kanske bara jag som känner så? 
Inte för att jag brukar ha tråkigt på tisdagar, men jag har bara lite svårt för dem, redan när jag vaknar!

Vaknade tidigt idag, för tidigt! Kl 09.16 av att mobilen ringde. Ingen mening att somna om efter det direkt. 
Hade man somnat i lite vettig tid så hade det ju inte varit så tidigt, men igår kunde jag verkligen inte somna. 
Eftersom min underbara hostmedicin med morfin är slut, hostar jag massa. Sjukt störande. 
Måste fixa ny!!!!   

Idag ska jag: Fixa lite på nätet, fika med Josse, Träna med en kollega, pyssla med min scrapbook! Och sedan förbereda morgondagens jobb intervju. (för Proffice Aviation)
Inte speciellt bissy dag va??? hihi.

Är dock Stand By idag, så man vet ju aldrig om man får rycka in. 
Verkar än så länge att alla är friska och krya. 

dags att ta tag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0