Måndagsmys med Emmy å Vincent...


Vincents Favvo pose, grym va!!

Måndag kvällarna spenderar jag alltid ihop med Emmy och vincent, så länge jag inte är ute och flyger. Det har blivit vår lilla tradition sen jag flyttade hit, till Stockholm.
Mycket mysigt tycker jag... =) 
I kväll lagade vi mat, kollade tv och skvallrade massa. 


Baby Vincent, så SÖT.


Även han blev stor och stark, hihi.



Vincent och jag.

Hur undebart söt är inte Emmys Amstaff Vincent.
 Inte bara de, han är grymt lydig och duktig. 
Sen har han ju även väldens bästa husse och matte me, så kanske inte så konstigt. hihi.





Kommentarer
Postat av: Vincent

Yeeeeaaaay... Å du är min favorit barnvakt !! Vilka fina bilder du har hittat på mig : )

Grymt lydig vet jag inte... men vi får hoppas att han blir !! Puss

2009-02-16 @ 22:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0