Lite shopping....

Var ute en sväng på stan igår, var egentligen inte på jakt efter något men det är ju alltid då man hittar massa man vill ha.
Resultatet blev en tröja och ett armband.
Tröjan köpte jag för att jag verkligen var tvungen, gick inte att låta bli. En svart vanlig enkel Fornarina tröja, med dragkedja. Kunde ju inte låta bli när den bara kostade 300 kr, 800 kr i rabatt (fynd va ) :) 
Armbanden däremot har jag spanat in länge, men bara på nätet. Blev riktigt nöjd när jag hittade dem i butik. 
  Fina va!!! 

Nu vill jag ha de två tidigare säsongens armband, fundera på att beställa dem. 
       Ganska lika varandra, men grymt snygga!! Måste ha.

http://www.country-dreams.se/    Här kan man beställa dem. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0