Dagens Horoskop.

Tur
Du avundas andra när de vinner. Idag finns det stora chanser att du också har tur, och om det inte är i spel så är det i något annat.

Hälsa
Fysiskt tycks du må prima just nu, men mentalt är du retlig och har lätt för att stressa.
              

Ekonomi
Troligen kommer det en oväntad utgift idag. Utgiften kan vara stor eller liten, men hur som helst kommer du att klara av den med din ekonomi.
Arbete
Det ser ut att bli en jobbigare dag på arbetet än vad du trodde från början. Nya rutiner kan vara en bidragande orsak.


Kärlek
Du och din partner kan se olika på saker och ting idag vilket kan ge upphov till diskussion. Det är väl bara att acceptera att ni är olika.
    
                            








Relationer
En familjemedlem kan vara på dåligt humör idag och beskylla dig för något du verkligen inte har gjort. Ett gräl kan vara svårt att undvika.
 
Åhhh tack, vilket underbart horoskop jag har idag!!! 
Varje dag när jag vaknat läser jag mitt horoskop, från minst två sidor. Man skulle nästan kunna säga att jag lever efter mitt horoskop, hihi. Men det är inte alltid så roligt, speciellt om de t.e.x ser ut som idag!
Men man kanske får ta det med en nypa salt. 
Idag ska jag tydligen bli beskylld av en familjemedlem, acceptera att jag och min ("partner") är olika, ha en jobbig dag på arbetet, ha en oväntad utgift, må prima fysiskt och avundas när andra vinner.

Snacka om att man blir depp när man läser de.....  Ska nog börja skriva mina egna horoskop i stället.
hihi, vad possitva de skulle bli. :)
Typ: Din fysiska hälsa är på bättringsväg, snart mår du prima igen. En överraskning väntar, kanske en ny lägenhet eller pengar? Annars blir dagen lugn och avslappnad. Njut av livet.

Ska lära mig allt om Astrologi..... wiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0