Å neeej

Var precis inne och skulle boka veckans träningspass, tjiii fick jag!
Alla mina favvo pass var redan fullbokade!!! 
Ärligt talat, hur kan fredagens pass vara fullokade idag, Söndag?
Snacka om att vara planerad, och ut i god tid. 
Tråkigt att de ska vara värsta tävlingen om favvo passen, vem hinner först lixom? 
Jag som precis kommit igång med träningen vill ju att passen ska vara roliga och givande, men men, får väl nöja mig med medelgympan då. Inte för att det är något fel med de, men jag föredrar cirkelfys, danspass, step och arobics.

Nästa vecka ska jag i alla fall vara först med online bokningen, hihi!!! 
Kampen om bästa passen har börjat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0