Rackens oxå...

Befinner mig just nu ca 50 mil från Stockholm. Helt ok, jag har ju ledig dag.
Men jobbet ringde precis och frågade om jag kunde köra ner till Örebro i kväll och jobba morgon bitti. Om jag hade kunnat hade detta inneburit ca 3000 kr. Hade verkligen varit ett big + i kanten nu kan jag säga.
Förra gångde jobbet ringde mig på ledig dag låg jag i hög feber och halsfluss, vilket gjorde att jag inte kunde då heller.
Kommer nog f.o.m nu sitta hemma och rulla tummarna även på mina lediga dagar.
Jag säger bara typiskt typsikt typiskt!!!!!

Låt mitt lilla äventyr vara värt detta ;)

Kommentarer
Postat av: Páscal UF

Hej, vi är ett UF-företag från Linköping som tillverkar och säljer armband!

Nu har vi lagt upp en hel del nya armband på vår blogg så tveka inte på att besöka oss! Psst.. alla armband kostar 60:- med inräknad frakt och emballage! Mvh Páscal UF.

2009-12-16 @ 10:55:06
URL: http://pascaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0