Pappsen, mammsen och lilla vovvisen.

Alla var på plats kl 22.30 när jag landade på Kallinge flygplats.
Gulliga de är.
Planet var hel fullt idag.
Det började med att piloterna saknades!?!? Var kan de vara lixom??
Men de dök upp och snabba var vi med att boarda.
Direkt somnade jag in till min braiga Daniella Steel bok, vaknade bara av att det kändes som om mina öron skulle sprängas!
Vad har jag gjort för att förtjäna en ny hemsk förkylning?
Med värkande öron, dunkande huvud och svullen svidande hals?
Kan inte begripa varför alla baskelusker måste angripa just mig och varför inte min kropp kan staka på sig lite och stå emot dem?

Vad ska man göra?

Förlåt nu ska jag sluta gnälla, men har ni några super tips kan ni väl dela med er. :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0