Club Mingel

I  kväll  har jag gjort något jag annars inte gör, testat något nytt.
Närmare bestämt en ny nattclub i Karlshamn.
Sist jag var ute i Karlshamn var för exakt 1 år och 1 dags sen, juldagen 08.
Och vi alla vet ju hur juldagar brukar sluta, därför bestämmde jag mig detta året att stanna hemma.
I stället för att inte verka allt för tråkig följde jag med mina kära vänner till
Club mingel i kväll.
Ganska snart började jag känna mig väldigt obekväm och gamal.
De som är födda 90 har ju börjat få komma in,
vilket gör att man börja tänka efter hur gamal man egentligen är.
Ens gamla vänners småsyskon, gamal ridelever står där med en öl i handen!!!
 Vad hände???

Tur att jag ska tillbaka till Sthlm i morgon så jag kan känna mig lite ung igen!

PS: Förlåt mina vänner här hemma för att jag är världens tråkigaste som inte vill festa m.m när jag är hemma på besök!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0