BINGO!

Då var det färdig spelat!!!
Den totala summan slutade på -150 kr
Typiskt, jag var grymt laddad och förväntansfull.
Men trevligt hade vi och kvällens höjdpunkt var ju ändå när min nya Idol sjöng min favvo låt. Erik Grönwall, vilket stjärnskott. :)


Bingos bästa kommentarer:
- Sluta prata, kryssa i stället. Men jag vet ju inte hur det fungera? (pappa klagar på mig)
- Det ser ju ut som att hon har en hel affär runt halsen, har hon varit på Glitter el? (Om bruden i alcazar)
- Tycker du om att resa? Nee inte direkt, men de får väl gå! Haha, skön tant.

Måste säga att det kanskve vara lite väl länge, 4 h lixom.  Varför måste de ha så många gäster?
Och snälla, måste nu ha matlagning i vartenda program? Börja det inte bli lite väl uttjatat???


PS: Tur att jag inte vann va, så du slipper spela Bingo!?!, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0