Barndop.

Idag har det varit barndop för Sixten otto Olofsson och Alma Kesrtin Nilsson.
Barnen skötte sig exemplariskt och cermonin var mycket fin i kyrkan.
Däremot jag som även var fadder till Sixten skötte mig mindre bra, jag glömde dop klänningen.
HALLÅ vad tänker jag med?
Jimmy fick köra hem i il fart och hämta den.
Jaja, ingen skada skedd, dopen kunde ju inte börja fören klänningen var på plats!
Efter dopet samlades vi i församlingshemmet, åt smörgåstårta och en super läcker mouss tårta. :)
Barnen fick massa fina presenter ochalla var nöjda och glada.

Det var dagens aktivitet. :)
I morgon blir det julmarknad och gran skövling.
Men först nu ska jag kolla film och fortsätta med min virkning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0