Arg, förvånad....etc...

Blir så sjukt förvånad över hur vissa människor beteer sig.
Har de ingen respekt över andra människors känslor el?
Vissa bara kör på, skiter i allt och alla, lever sina liv med att ljuga! Kanske funkar ett tag men inte i längden.
Fick just veta att en väns kille varit otrogen, inte första gången utan andra gången.
Efter första gången la de det bakom sig och gick vidare.
Kanske kan man få det att fungera, kanske inte?
Ni vet jag älskar dig över allt annat i världens tjafs, skulle aldrig göra om det m.m.
Och ändå händer det igen?
Hur är det möjligt om man nu älskar någon???
Kan ärligt talat absolut inte förstå de!

Jag har själv varit i siturationen och är evigt tacksam att jag lämnade förhållandet bakom mig.
Man förtjänar så mycket bättre!
En trogen partner är det minsta man kan begära!

PS: Behandla andra som ni vill själva vill bli behandlade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0