piniga jag!!! :/

Jag var noll sugen på att träna idag, men tvingade mig dit i brist på annan sysselsättning!!!
Intensiv gympa pass fick de bli.
Trött var jag redan innan jag kom till gymmet och det blev inte bättre av att jag körde 30 min kondition innan passet!
Något göö pinigt hände under passet, jag ramlade. Haha. De ä sant!
Jag var så trött och man skulle hoppa, gå i sidled, röra armarna och allt på samma gång. De blev bara för mycket och mina ben vek sig, hihi.
Folk bara kollade......
Efter de stod jag och tjurade i ett hörn under 2 låtar med armarna i kors, typiskt mig!
Sen körde jag gärnet resten av passet!
Ska nog inte gå till gymmet i morgon...... haha, inte på något pass i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0