På upptäcksfärd i Villis!

Eftersom jag tydligen har blivit en morgon människa denna veckan vaknade jag redan 07.15, av mig själv!
Frågan var ju vad man skulle göra så tidigt och så lång dagen blir dessutom!
Det fick i alla fall bli en morgon power walk/ upptäcksfärd här i Villis.
På med träningskläderna och ut i kylan!
Jag har en förmåga av att klä mig som jag vill att vädret ska vara och inte hur det är.
Jag hittade massa spännande saker längs promenaden, tågstationen, hängbro, fiskedoling, hamnen m.m.
 
Villis tåg station, 830 km från Stockholm och 345 m över havet.

 
Häng bron. Maxvikt 150 kg, de va precis så jag fick gå ut! Villis småbåtshamn, 2 båtar låg inne.


Jag längst ut på udden vid "hamnen"!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0