Nedräkning

Dags att börja räkna ner och se fram emot lite roliga saker:

Om 3 dagar åker jag hem till STHLM!

Om 5 dagar ska jag springa midnattskoppet. Vet dock inte om de är så jättekul med tanke på min kondition, men men kommer i alla fall göra mitt bästa!

Om 10 dagar kommer Sandy! Yay, längtar. Hoppas även att Mia och Elin ska hänga på.

Om 12 dagar har jag födelsedags fest!!!!

Om 14 dagar fyller jag 25! Galet värre.

Om 18 dagar åker jag hem till familjen i Karlshamn några dagar!

Om 19 dagar ska jag på födelsedags fest hos min bästa vän Emma som också fyller 25!

Nu blev jag genast mycket gladare när jag insåg vad mycket jag har att se fram emot!
Man blir lätt lite depp när man är i norr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0