What reee?!?!?

Ojjj vad hände?
Jag och min käraste roomie skulle ut på promenad i vårsolen, ville bort från plugget en stund. Idag började jag med alla dangerous gods och securitas tester, inser dock att det är peckel tråkigt och vill bara iväg från det.
Tur att Ida var hemma och ville ut och gå.
Vi bestämmer att vi går på långpromenad i vårsolen. När vi börjar närmar oss Gamla stan tyckte både Ida och jag att vi ska stanna på Stortorgskällaren för att hälsa på Kalle och min nya arbetsplats!!!
Och hur najs var inte de???
Super duper najs. Vi stannade i över typ 5 h!
Suck vad han måste blivit trött på oss, Kalle lixom!
Typ världens gulligaste kille! ( mmmm, jag lovar)
T.o.m en pensionerad dam som kom in för att söka jobb flörtade med han, haha, det är sant.


     

Vilken långpromenad det blev, bara 13 h ungefär......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0