Trött efter en lååång dag.

Är så trött, ska snart sova. Har hunnit med massa idag. Varit i Västerås, åkt hem, tränat  skivstångspass, fixat med lite papper och räkningar, kollat tv och internetat. Kanske inte så mycket ändå men nu är ju jag bakis också.
Och bakis dagar ska man egentligen inte göra något, typ bara svulla och sova, kanske kolla en filn på sin höjd.

Så fort Girls of the Playboy mantion är slut ska jag hoppa i sängen, ska bara läsa några sidor i min bok innan jag somnar!

I morgon  har jag check in klockan 08.15 på Arlanda vilket innebär att jag går upp typ 06.30! Det tar ju ca 1 timme att bara ta sig till arlanda! Suck!

God natt alla, sov gott. Det ska jag göra och jag hoppas innerlige att jag INTE kommer ihåg mina drömmar. Har haft helt sjuka drömmar på sistone, fattar NADA när jag vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0