Sängen står fel? jobbigt.

Ska snart släcka och sova, men det är en sak som tynger mig. Jag känner att sängen står fel i rummet, det är massa negativ energi just här där sängen är.
Jag har jättesvårt att sova när sängar står fel i ett rum. Det kan ju inte bara vara jag som någonsin känt detta? eller?
Ni vet när man kommer in i ett rum så vill man att sängen ska stå på ett visst sätt. Här är det helt fel!
Men jag känner kanske inte direkt för att möblera om på hotellet, de blir nog inte så glada.
Fast egentligen så är hela hotellet fullt med negativ energi. Tror det beror på alla tusen uppstoppade djur som lider här i korridorerna och där nere. De bara tittar på en med ledsna stora ögonen, uuuuuu!

Jaja, hoppas man får lite skönhetsömn i alla fall.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0