Pluggisch....boring

Vet inte varför det blev på detta viset men det är sjukt drygt! Alla mina dangerous goods tester bara försvann, helt utan vidare ut i tomma intet??? Kanske la ner 5 timmar på att göra dem och hade bara slutprovet kvar. Men sist jag skulle göra det var jag så trött att ögonen gick i kors. Och idag när jag gick in och skulle göra de stod det att jag inte gjort något, fattar NADA!
Jaja, så kan de gå. Nu har jag i alla fall kommit halvvägs igen och i morgon ska jag göra klart de.
Efter det har jag bara security och suppart Q kvar!


PS: Jag tror jag ska sluta plugga engelska, verkar inte som att jag har tid med det?!? Nationella provet är om 1 månad och jag har ju knappt börjat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0