LA, here she comes!


Trode att jag äntligen skulle få träffa min efterlängtade grek fru i helgen. Men tjii fick jag.
Hon drog till Los Angeles i stället?
Jabaa. OK, så kan man ju också göra.

Nee men ärligt talat är det ju helt underbart för henne. Walles syster bo där och hon har tidigare pluggat där ett tag. Coolt va. :) 
I morse innan hennes plan gick och jag hade 1 h stop på Arlanda skulle vi ses på gaten, men det blev inte så, =( .
Men jag och några kollegor ska styra upp en Öl haks kväll så fort hon kommer hem igen.
Man får ju passa på innan hon sticker till Grekland.

Walle.... ha så jävla kul i LA och gör allt som jag skulle gjort. Hihi.
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0