ingen kyckling längre, hihih.

Då var man inte gulhårig längre, i alla fall inte så värst mycket.
Fick tid direkt på första salongen jag gick till. Toppen.
En lite gullig tjej som tog sig an mitt hårprojekt.
Honbaa: Vad kan jag hjälpa dig med?
Jabaa: hummm, ja som du ser är jag lite gulhårig.
Honbaa: Aaaa jag ser de!!!


Vi la i alla fall en toning som skulle DÖDA de gula sa hon, hihi. Bra tyckte jag.
Och ja hon lyckades ganska bra eller toningen lyckades så bra som det kunde bli.
Sen klippte hon topparna me + lite till. De har ju en förmåga att göra de. Ja sa till henne att jag vill inte se ny klippt ut, klipp de ojämt. Men hon ville inte de, Konstigt?!?!?

Jaja, nu är det bästa av siturationen gjort i alla fall. 
Fast jag är knappast nöjd över min hårsituration!

Om ni ska beställa hårprodukter kan jag rekommendera denna sidan
Jag ska beställa massa produkter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0