Igår...

Igår var det en bra dag, tror det är solens förtjänst.
Även om jag vaknade på felsida efter min hemska halshuggning artade sig dagen bra.
Träning, promenad i gamla stan med Josse och massa mer.
Jag fick ett jobb till igår, ska börja jobba på en restaurang i gamla stan, eller ska test jobba en helg först. Men det kommer säkert gå bra, så får jag jobba där på min alediga dagar!
Kommer bli så rik! Ska aldrig vara ledig..... :P
Nej men jag måste jobba och få massa pengar så jag kan åka till Grekland i sommar och hälsa på Walle och alla andra vänner.

Igår kväll var jag med Emmy, Lalle och Malin. Vi åt och kollade film. Jag somnade till filmen så vet faktiskt inte om den var bra?!? Förmodligen inte eftersom jag somnade.
Var för trött för att åka hem så jag sov hos Emmy och Vincent.
Vincent låg och bredde ut sig mellan Emmy och mig ..... gulle plutt.


Emmy och Vincent myser..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0