Full som en kastrull ala fjortis fylla.

Oj jag minns inte så mycket från gårdagen? Jag som inte ens skulle dricka.
Vad jobbigt det är att vara bakis, men ännu jobbigare när man inte minns vad som hände igår.
Skönt att vi var i studion i alla fall, på säker mark. haha.
En riktig fjortis fylla blev de....djungelfylla!!! Precis så gick de till, hihi.
Vaknade upp vid elva tiden i morse och visst knappt var jag va!
Ida hade tydligen bäddat ner mig i natt när hon kom hem från jobbet vid fyra tiden. Jag hade legat på sängen med alla mina saker runt mig.... haha, fylle Helena!!!!
Jag minns verkligen inte hur jag tog mig hem eller något, en stor svart minneslucka! Suck vad jobbigt.
Har hört att det kan bli så när man jobbar lite mycket och inte äter ordentligt......
Men det kunde varit värre..... hihi. Även om jag säkert varit göööö dryg så kom jag hem hel med alla mina saker och det är ju de viktiga. Att det går lite snett på vägen ibland är ju sånt som kan hända.


Stressade i alla fall iväg till jobbet i morse efter jag vaknat...... Såg nästan fräsch ut när jag fixat maken. På vägen till jobbet hände ett  mirakel. Ängeln Kalle ringde och sa att det var super lugnt på restaurangen och att jag inte behövde komma in. wiiiii vad glad jag blev.
 

Dags att börja göra lite nytta, handla en tårta!

PS: Emmy är BÄST!

Kommentarer
Postat av: Emmy

: ) nästa gång är det min tur, och då är det du som får betala en taxi till mig och se till att jag kommer hem ordentligt : ) Pöss

2009-04-20 @ 15:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0