Framme och ut checkad.

Nu har jag precis kommit till hotellet.
Det gick bra att flyga idag, snälla och bra passagerare som vanligt. På söndagar har vi den senaste check ut tiden så man är allt lite trött. I morgon flyger jag em så då hinner man i alla fall sova ut.
Jag blir alltid lika glad när jag har em eller kvälls flyg, gillar inte att gå upp så tidigt på morgonen. I alla fall inte innan kl 8. Då får jag ont i magen och blir grinig en stund! Och de vill vi ju inte!!!!
I morgon håller vi tummarna för att solen ska skina, hörde dock att det ska vara mulet.
Jag har planerat att sitta i en snö hög och sola. Men jag får väl sitta under en lampa och läsa i stället kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0