Duktig ännu duktigare eller duktigast?

Nyss hemkommen från Mia. Där var det huset fullt i kväll!!!
Menar det verkligen, vilken hönsgård. 19 tjejer..... A just de 19 st tjejer!!!
Jag kom lite senare till förfesten eftersom vi hade lite kusin träff idag, mycket trevligt för övrigt.
Tempot var redan upplagt när jag kom till Mia, alla var så fina och glada. :)
Tiden sprang iväg som vanligt, kändes knappt som jag hann komma innan vi skulle åka till stan.
Små tråkig som jag är idag så körde jag till stan, ingen utgång för mig.
Ska åka hem till Stockholm tidigt i morgon och vill inte vara bakfull 7 h i en bil. Jag har en förmåga att bli Väldigt bakfull, typ sjuk asså, inget najs.
Men tjejerna kommer få det toppen kul ute ändå och det hade jag me haft om jag gått ut......men så blev det inte!!

Nu ska jag strax gå och lägga mig, mysa med min lilla vovve som jag snart ska överge igen. :(

PS: Jag känner mig grymt duktig över mitt nyktra beslut. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0