Nothing can compare with SUNHALL!

Väl framme i Kreta, efter en super lång dag och utan sömn så känner jag mig mest depp. Vi hade det alldeles för bra på Cypern, nu kan ju inget jämföras med det.

Hotellet här är ok och absolut inte mer och Heraklion för övrigt känns bara tråkigt. Borde verkligen inte klaga för egentligen är det ju toppen, men har lite svårt att tänka positivt just nu. Det var inte alls roligt att lämna Sverige denna gången, mycket jobbigare än innan.

Allt kommer säkert bli toppen här nere, ska i alla fall göra mitt bästa.

När jag kom till Heraklion gick jag till Eurocyprias kontor, där jag fick mitt schema m.m. Schemat ser helt ok ut, mycket stand by.

Efter det körde dom mig till hotellet.

Piloterna från Eurocypria bor visst här me, så i morgon ska jag ut och spana efter dom.... Hehe. (så jag vet vilka jag ska hålla mig borta från)!!!!


Nu ska jag plocka i ordning lite sen sova.... Gött som fan

Dagens tumme upp:
-
Till att jag snart ska få sova.
- Till att vi faktiskt bor på ett 5 stjärnigt hotell.
- Mina två pinglor som körde mig till Malmö.

Dagens tumme ner:
- Så tråkigt att lämna Sverige och all där hemma.
- Huvudvärk, borde inte få finnas.
- Kreta, vill hellre vara på Cypern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0