Nej men Helena du är inte pinsam!!!


Att jag är bra på att göra bort mig och göra pinsamma saker vet säkert de flesta, men detta var nog något av de värsta jag gjort!


Hade Norge flygning för några dagar sen, eftersom det var den första för säsongen så var planet tomt på dit vägen. Vi hade bara passagerare på hem vägen. Ganska skönt faktiskt, bara softa på vägen dit.

När vi nästan vara framme skulle jag lägga in alla måltider i ugnen så det bara var att sätta på den sedan.


En av piloterna satt på första raden och sov, eftersom dom var tre och det bara är två i cockpiten. När jag laddat ugnen och ska gå ut i Kabinen igen med massa lådor i famnen, råkar jag självklart ramla. Hela planet var tomt, det satt en person där endast. Och självklart råkade jag ramla över han, den sovande piloten som jag inte ens hälsat på. Hahaha.


Med lådor i famnen låg jag raklång över hans knä, och väckte upp han från hans skönhetssömn. Jag ville bara försvinna igenom jorden asså. Han blev så paff, ni skulle sett hans min.


Ska verkligen vara försiktig i fortsättningen, jag skrattade för mig själv hela resan sen. =)=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0