080503. En dag att minnas.

Den vackraste dagen på året. Kusin Martin och hans Anna-Karin gifte sig. Hela dagen var helt perfekt. De gifte sig hemma i vettekulla på tomten, och vinden var med oss. Toppen fint väder och all var så glada. Brudparet stod nere på bryggan och alla andra var samlade runt dem, syster sjöng två kärleks låtar och det lät skit bra. Efter ceremonin åkte vi båt in till Gormet Grön, där bjöds det på massa mat och dans. 

Alla (typ i all fall) dansade och röjde verkligen loss till ett live band. Det var så himla roligt, har inte träffat familjen och släkten på de sättet på evigheter.

Kl 01 gick taxi till Mejers plan för efterfest. De lite äldre hade då åkt hem och kvar var de flesta ungdomarna. Vi röjde loss totalt och dansade som tokar till allt som kom på stereon. Kunde helt enkelt inte bli en bättre avslutning på Sverige vistelsen!!! =) Toppen.



Kl 03.30 på naten kom Emma och hämtade mig, jag brydde mig som sagt inte om att sova. (sova är överskattat). Vi hämtade därefter Mia, sen bar det av till Malmö, därifrån tog jag tåget till Kastrup.  




Kärleken känns mest deprimerande och komplicerad nu för tiden.

Bröllopet fick en verkligen att tro på kärlek, de är så fina ihop.

Hoppas de lever lyckliga i alla sina dar..=)

(Vänatr med spänning på min drömprins, Var är du??)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0