Vet dom verkligen vad dom gjorde?

Man måste tänka positivt, men hur lätt är de när man vet att någon precis har gjort världens tabbe och jag blir lidande för de???

Tack så mycket flygbolaget....  För att ni gav mig en chans! Jävla er asså

Vet dom över huvud taget vad dom gick misste om?

Vet dom hur gärna jag vill vara med i 10 000 meters klubben? Förmodligen inte.

(haha skämt och sido).

Men det är verkligen jobbigt att lämna sitt öde i en arbetsgivares händer, berätta för dom hur bra man är och varför dom ska anställa en.... Så är dom så glada och positiva m.m.

Och även om det kändes så himla bra så får man ibland negativa besked.

Och de är klart någon måste ju få de?

Men varför just jag?

Jag är ju skitgrym, fattar dom inte de?


Därför får jag åka till andra sidan jorden (nästan i alla fall), och försöka göra lite karriär.

Och det kan man ju verkligen undra hur det kommer gå?

Men som sagt man måste ju våga satsa för att lyckas.....



Dagen tumme upp:

-Till mitt egna kloka beslut idag, endel av er vet vad jag menar.

-Träning. Fan vad mycket bättra man mår.



Dagens tumme ner:

-Till alla jäkla flygbolag som inte vill anställa mig.

-Till alla djurplågare. Hatar er alla som gör djur illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0