Second hand guy??? Spännande el dumt?

Har du provat? Vad tycker du egentligen? Var går gränsen?

Känns som att det absolut är mer OK för en kille att ta en kompis tjej än för en tjej att ta sin kompis kille, eller? Jag tycker absolut inte det är ok, men vilka killar äger man och hur länge gör man de?

Som tjej räknar man ju ibland att ett one night stand är ens kille, men så är det ju verkligen inte. Man äger ju ingen, men har man varit tillsammans länge eller datat länge så kanske man får räkna det som sin kille. Jag gör de, med många killar och vill verkligen inte att mina vänner ska röra dom, men skulle dom bli kära så vad ska man göra åt de?


Karlshamn är en liten stad och det går verkligen inte att undvika att vara med sina kompisar ex el dom med mina. Man har ju alltid ett val innan man gör något och man kanske ska tänka både en och två gånger. Oftast så faller man ju ändå för killen och glömmer ens vän för stunden? El?

Det kanske inte alltid är så konstigt att man ibland faller för vänners killar, ex m.m. Jag menar man är ju vänner och har ju oftast ganska lika smak.


För att undvika att såra sina vänner eller bli sårad så kanske man skulle komma överens vilka killar som är vilkens? Haha det hade varit ganska roligt. Pax för han då eller?

Ibland kan det ju även vara en fördel att ens vän varit med killen man är intresserad av, eller hur. Man kan ju få massa insider information. Antingen så låter det intressant, eller så kanske man helt enkelt inte är så intresserad länge. Människor är elaka och egoistiska många gånger och så kommer det alltid vara.


Måste bara säga:

Det gör mig riktigt irriterad när jag tänker på hur mycket en kille kan påverka en. Tex: han skrev inte puss, vad menar han, varför ringer han inte, han svarar ju inte direkt på smset idag bla bla bla. Hur kan man vara så dum att man går runt och tänker på sånt? Det finns ju så mycket viktigare saker.

Man ska inte jaga killar det är dom som ska jaga en!!!! Men hur lätt är de alla gånger?


PS: Ägna bara tid åt killar som är värd din uppmärksamhet...;) Och glöm inte en kille kan aldrig vara värd att fördärva en vänskap. (Det vet jag garanterat)



Kommentarer
Postat av: Linda

Mycket bra skrivit.

2008-03-18 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0