Quiz på Harrys!

Onsdagar i karlshamn är kanske inte dom mest spännande vi har varit med om. Jag menar vad händer?
Är det något överhuvudtaget som är öppet? Vad är utbudet lixom?
Så i kväll bestämmde syrran och jag oss för att test Harrys onsdags quiz, jag menar man kan ju ge det ett försök.
Tråksystrarna var ju dock helt nyktra och drack bubbelvatten, medan dom andra festade till de med öl och vin. (Najs för dom)
Jag har för mig att man brukar tänka lite bättre med alkohol i blodet, man har helt klart bättre fantasi i alla fall!
Kl 21 drog Quizzen igång, hela 15 musik frågor väntade på oss.
Fråga 1.... "hallå är de inte svårare än så här"???  Baywatch låten.... Vem kunde inte de lixom!
Helena hur nöjd som hellst med standarden på frågorna och tänker, detta fixar jag! =)
Efter de kom problemen, tur att jag inte skulle lösa dett själv!!!  Några frågor till kunde dom andra, men långt ifrån alla. När poängen var räknade och vinnare skulle utropas, så var det tyvär inte vi. Inte var det heller vi  som ficktröstpris och kom sist (som tur var)!! 
 De va ju bara en tävling, behöver ju inte vara bitter för de. Bättre lycka nästa gång!

Om 2 veckor är det schlager tema, och vi ska plugga på till dess. Vi delade upp oss så två ska plugga gammal schlager och 2 ny schlager..... då jäkla ska vi vinna.... GOOO QUIZQUEENS! mitt egna påhittade lagnamn.
Åhh jag vet, jag är så fyndig. haha

image26      image27



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0