Paniken börjar lägga sig!

Fredag kväll...i Karlshamn. Har varit och kollat på fotboll med Sandy, mycket givande. Dock så kallt så fötterna höll på att dö.


Åkte hem från Göteborg tidigt i morse. Efter de har jag ringt typ hundra samtal och fixat massa. Allt från Ams, facket, alla jobben, läkarmottagningen och till sist Örebros tingsrätt.

Och Åhh vad jobbigt det blir ibland.

Jag blev ju som sagt rånad förra sommaren när jag jobbade på Liseberg på mina personliga saker. Och det blev värsta grejen av de, massa polisförhör m.m. Ärendet hamnade i rätten Okt 07, men då var jag i England så det blev uppskjutet tack vare mig till den 16/4-08.

Och var befinner jag mig? Jo på Cypern.

När jag ringde och berättade detta blev dom lagom glada på mig. Allt hänger på mig och det blir uppskjutet till jag minnsan kan närvara där..... aha vad säger man då?

Till slut efter många samtal fram och tillbaka kom vi fram till att vi ska ta det muntligt på telefon. Hur bra som helst, slipper jag se den äckliga gubben igen!

Skönt de kommer vara att ha de ur världen sen.


Efter att ha lekt duktig med alla viktiga samtal åkte jag till sjukan, helt ensam! Och tog hepatit A vaccin. Lebbigt värre kände jag först. Men efter att fått ligga ner och hon pratat en stund med mig var det ändå OK. Visst gjorde det ont och gör fortfarande (stackars mig), men man överlever ju.

Haha nöjd var jag efter. =) Duktiga jag.


I morgon åker alla kläder fram och packningen börjar. Hoppas dock på ett NAJS avslut innan jag beger mig iväg mot nya äventyr! ;)


Dagens tumme upp:

-          Till alla tusen apoteks artiklar min mamma har handlat. Får typ ta en extra väska bara för dom! Haha

-          Min roliga kväll med Sandy.


Dagens tumme ner:

-          Huvudvärk och stress.

-          Telefonköer och krångliga människor. (försök samarbeta för fan!!!)
-          Den onda onda spruta.. ajajaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0