PANIK, PANIK OCH ÅTER PANIK!!!

Jag flyttar om 4 dagar.
 Sitter på tåget till Göteborg och hade tänkt spendera hela helgen där, men fick ett oväntat samtal från Cyprusairways. Dom sa att jag ska flyga ner på måndag, kl 12.10 från Arlanda.

Först blir jag jätteglad, sen börjar all panik med allt som ska fixas komma inom mig. När jag lagt på tar det en stund innan jag verkligen fattar de.... Vad har jag gett mig in på?

Min första tanke va, jag måste hem igen, men halvvägs till Göteborg är det både lite svårt och kändes onödigt.
Så jag bokade första tåget fredag morgon. Det är ju ändå endel som ska fixas.


Planen för Cypern är: Kommer ner på måndag, någon möter mig där och kör mig till hotellet. Där ska jag och alla andra som ska gå flygvärdinner utbildningen bo i 5 veckor. Hoppas de är många andra trevliga oerfarna (som jag) tjejer.

Efter dom 5 veckorna börjar jag jobba. =) YAY


Det ska verkligen bli jätteroligt, samtidigt som det känns jättetufft att lämna allt här hemma!


Nu ska jag ha roligt och shoppa massa sommarkläder. Sommaren börjar ju på måndag, el?? haha 

Ha de Najs


image35
Mitt plan!! YAY.. ballt va


Dagens tumme upp:

-          Till mitt jobb. =) YAY I`m gone be a Cabin Crew.

-          Till alla roliga sms. ;)


Dagens tumme ner:

-          Till all panik och stress jag känner.

-          Tråkiga, kalla och smutsiga tågen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0