De här är Najs!!!

Tjitt vilken dag asså. Har nog nästan aldrig varit så här nervös! =/
När jag skulle checka in på Arlanda fanns det ingen biljett bokd i mitt namn?? Jag bara aha, bara att åka hem då ellelr. Ringer ner till Cypern och dom säger att biljettn ska finnas vid incheknigs disken bla bla. Men till slut 20 minuter innan planet ska lyfta så är jag och en annan tjej kvar och vi förklarar allt m.m. Så vi kom med i alla fall. Så skönt att jag träffade Marlénen, en tjej från Västerås som också ska jobba för eurocypria. Resan ner hit gick jättebra. =) Vi satt och spanad in alla flygvärdinnor och förberedde oss för vad vi har att vänta. haha Najs. Dock inte de snyggaste uniformerna jag sett, men man kan ju inte få allt.

När vi kommer fram väntade en Taxi på oss som körde oss till Sunhall hotell i Larnaca och vi kunde nog inte bli mer nöjda. Vi fick ett varsitt jättestort rum, med två sängar i varje, stor garderob, stort badrum, tv, mini bar och Balkong!!! Vad mer kan man önska?

Så alla som vill kom hit nu innan jag flyttar härifrån!!! haha (sanna skynda dig)

Efter vi kollat in vårt boende de närmsta fem veckorna gav vi oss ut en sväng. Och det är så fint, med massa restauranger och fik längst hela stranden. Stranden är bara andra sidan gatan typ 50 meter.

Känns nästan som detta är för bra, vi får se vad morgondagen har att vänta. Taxin kommer och hämtar oss 8 i morgon bitti och vi skulle vara utvilade sa han. haha...  så snart ä det sängdags.

Lite kort om min dag idag. :) Internet är skitdyrt 10 euro per dygn, men ska försöka hitta billigare.

Jag gillar vad Cypern än så länge har att erbjuda... så det blir säkert bra.    

För alla som är avisar för att jag är här.... de är inte så varmt, på kvällen i alla fall.. haha 

Sov gott. =) Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0