Sandy with Mandy

Måndagen den 31/3 började med Happy Birthday kl 06.15 för Marléne. Hela 22 år fyllde hon. Jag behövde inte gå så långt för att sjunga för henne, för hon sov i min dubbelsäng. Det var visst en mygga som jagade henne i hennes rum, hehe. Tur att vi inte har så långt mellan våra rum.

09.30 var det dags för Exame, och det klarade vi båda galant, Vilken lättnad. =)

När vi kom tillbaka till hotellet på em så anlände Sanna perfekt, så glad blev jag. Efter en rundtur på hotellet så var det dags at göra oss fina. Vi började med mat och fördrink på hotellet. Efter det gick vi till Times, med resten av personalen här på hotellet. Stället var ganska segt, men vi hade ändå trevligt. Så mycket att fira ju. =)


Resten av veckan tillbringade Sanna vid poolen och jag å Marléne i skolan. First Aid stod på schemat, och det var i alla fall roligare än det tidigare.

På fredagen hade vi slutprovet på First Aid, jag var gö nervös, men det gick bra till slut.... Puuuh vilken tur. Hade varit för tråkigt att göra om , komma tillbaka till hotellet och säga till piloterna att man inte klarar de... inte skoj!!  Men nu blev det ju inte så .... =)=)=)=)=)


Fredag kvällen firade vi på Baleys, den Irländska pubben. Och denna gången gick det bättre än sist vi var där. Hehe. Först hade vi sällskap av Andreas och George från hotellet, sen kom Slawko och Panos, två piloter. Så vi hade bra sällskap.


Lördagen blev det slapp och deg vid poolen..... ☼   Helt underbart att slippa ta med sina skolböckerna för en gång skulle.


Söndag: Sannas sista dag! Vi gick långpromenad på stranden, fikade på Starbucks m.m. Så tråkigt att hon redan skulle åka! =( Ville inte se när hon packade.

Men förhoppningsvis kommer jag ju snart hem en veckan kanske, vi får se vad chefen säger i veckan. Ska förmodligen få lite mer lön me, det är ju aldrig fel.


Nu ska jag fortsätta lyssna på min grekiska musik.... Sanna började nästan bli lite orolig för att vi anpassar oss så mycket här nere. Jag och Marléne bara åhh hör du denna braiga grekiska låten... hehe. Sanna höll inte alltid me. =)

image40
jag och sanna gör oss fina. =)


Veckans tumme upp:

-          För Sandy

-          Att jag och Marléne har klarat proven.

-          För det jättefian vädret.

-          Alla fina presenter och kläder jag fick av min kära familj. J



Veckans tumme ner:

-          Mitt Internet som krånglar.

-          Naiva oss som skulle gå på massage.

-          Att Sanna åkte hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0