Home sweet home.

Efter 6 veckor på Cypern var det ganska skönt att komma hem, hem till lilla Karlshamn. Två av mina kära vänner hämtade mig i Malmö, jag och Marléne jobbade på planet hem. Det gick jättebra.

Hemma välkomnades jag av lilla Moa och min Ruffa. Kan ju knappast bli bättre. Som vanligt springer ju bara tiden iväg och kan inte fatta att det snart är dags att åka tillbaks igen.


Lördag natt åker jag till Kreta, där ska jag stanna i ca 6 månader.

Det känns väldigt  skönt att Marléne redan är där nere. Hotellet vi ska bo på är 5 stjärnigt, och det kan ju låta lyxigt men det finns inget utomhus pool. Hur kan man vara utan de??? Varför ska det vara en pool inne? Man vill ju bada ute!!! Det fanns ju t.o.m på Sun Hall! Man såg havet från våra balkonger, men det var hamnen så man kunde inte bada där..... vi får la se hur det ska gå. Hehe


Väl hemma i Karlshamn har jag umgåtts med familjen, vänner, städat, pluggat lite och varit i Göteborg. Tillbaka till alla minnena kan man nog säga. Jag kollade på Scandinavium Horse Show, shoppade, träffade vänner m.m. Verkligen en super helg, hade gärna stannat några dagar till om tiden hade räckt till.


I morgon ska jag klippa mig och sätta hår förlängning.

Fredag ska jag packa. =(

Lördag är det äntligen bröllop, min kusin ska gifta sig här hemma på tomten. =) Ska bli så roligt och spännande, vi håller tummarna för toppen väder. =)=)=)


I kväll har jag haft lite middag hemma för några vänner, det var jättetrevligt. En lugn och städad Valborg för en gång skull. Kan ju behövas innan Kreta. hehe




Dagens tumme upp:

  • En rolig och lugn Valborg.
  • Mina nya fina naglar.
  • Härliga vädret, trots att jag är i Sverige.
  • Att jag fick tillbaka min plånbok.
  • Min älskade mamma mat... love it


Dagens tumme ner:

  • Mitt minne som sviker mig allt för ofta.
  • Bara 3 dagar tills jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0